More music

Är hemma och sjuk idag, ja, så blev det. Vaknade med halsont och extrem huvudvärk varje gång jag ställde mig upp. Nu är det bättre, sov till halv tolv och har tagit två värktabletter, snart kommer mamsi med glass, honung och nässpray! Bästa mamma!
 
Tänkte dela med mig lite av min musiksmak! Tycker själv det är jättekul att bli inspirerad av musik av andra och hoppas att ni också tycker det.
 
Topp 5 artister just nu:
1. Damien Rice 2. Mumford & Sons 3. Håkan Hellström 4. Den Svenska Björnstammen 5. Bon Iver
Top 5 låtar av varje artist just nu:
1. Delicate 2. The Cave 3. Alla i stort sett, men Shelley är grym 4. Flyga, Detta har hänt 5. Towers
 
Finns så många jäkla bra artister och låtar. Jag älskar musik som utrycker sig och som man kan relatera till. Och det tycker jag all musik ovan gör. Sen lyssnar jag på så mycket annat också såklart!
  
Mumford & Sons underbara Little Lion Man

2012-09-05 | 18:28:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback