Födelsedagsmiddag med de bästa

Har haft en supermysig kväll ute med fina tjejerna och fått fina presenter. VI åt på HurryCurry och sen blev det en mysfika på café 60. Har haft en bra födelsedag i övrigt, även om allt inte riktigt blev som jag tänkt mig. Men man glömmer bort det lite med födelsedagar ibland, det är ju precis som vilken dag som helst bara att man råkade födas just den dagen. Och bara för att det skedde ett mirakel då, är inte varje dag det nu.
 
Nu ska jag sova och tänka på alla fina presenter men framförallt alla fina människor jag har runt mig. Älskar er som alltid finns där. Puss ♥

2012-09-26 | 22:36:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback