Höst och stickat

Har fyndat så många härliga stickade tröjor på sistone, hade skrivit upp det på min shopping lista men har hittat tre gamla fina i mammas garderob och denna fick jag av min moster som hade blivit för liten i tvätten! Så det kan jag stryka från listan nu haha. Dock så är jag jättekänslig för när det sticks haha, har en gammal vintage skjorta som mamma inte heller använder längre under.
 
Idag är en bra dag. Måndag och tisdag är studiedagar för mig, idag ska jag hemma till Ella och plugga och mysa! Sen på kvällen ska vi ha fest för mig och Viktor som också fyllde år förra veckan. Puss & Kram

2012-10-01 | 12:01:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback