Tänk efter


Jag tycker att all borde tänka efter när det gäller vad man äter, har på sig och om man vill va en del av dagens djurindustri. När jag blev vegetarian blev jag det på grund av information. Eftersom vi informeras alldeles för lite om djurindustrin i dagens samhälle fick jag leta upp information själv. Men det var det som fick mig att välja ett val som jag fortfarande inte ångrar en sekund. Jag är inte vegetarian för att jag tycker synd om djuren utan för att jag är medveten om hur djuren behandlas, vilka konsekvenser det ger på miljön och jag vill inte vara en del av den industrin. Jag respekterar självklart människor som väljer att vara en del av djurindustrin, om dem är medveten om konsekvenserna för djuren och miljön. Men det är alldeles för få som inte är det, och därför ber jag er tänka efter! Var medvetna och gör ett val om hur stor del av djurindustrin ni vill vara. Vill ni veta vad det är jag pratar om? Gå in på djurensratt.se


2012-03-01 | 11:18:08 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback