Stay


Det är så viktigt, värt för mycket. Jag kan inte riskera något, jag kan inte berätta för någon.
Och det gör det bara värre, vad ska jag göra med mig själv? För ett par dagar sen hade det inte varit en stor grej
Om jag skulle berätta skulle du stanna då? För det skulle inte vara samma grej längre.
Men det skulle ju inte göra något bättre, jag vill fortfarande för mycket.
Det är så jobbigt att veta att det man vill och kämpat för aldrig kommer att hända
Nu är det enda jag kan låta mig själv begära att du ska stanna och att allt ska få vara som vanligt.
Varför kan jag inte vara nöjd med det när jag var det förut?


2011-09-19 | 20:16:31 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback