Dålig uppdatering

Har inte hunnit blogga så mycket har jag märkt. Igår var vi som sagt i Kista, värsta mardrömsupplevelsen. Äckligt packat med folk som ville fram. Vi åkte därifrån efter ätit lunch och tittat lite i affärer. Jag åkte hem till Ella ett tag, drack chailatte och hade det jättemysigt. Senare åkte jag till mammas kompis Jenny och åt middag med dom och sen tittade vi på Sherlock Holmes, grym film.

Idag vaknade jag ett, bra början va? Fick äta lunch när jag vaknade och fixa mig för att sedan åka iväg till dansen med Ella. Efter träffade vi Julia och Rhys på Waynes i slussen. Satt och pratade ett tag, mysigt. Är sjukt trött nu när jag kommit hem. Puss & Kram♥


2011-09-18 | 18:08:30 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback