Apropå min historia

Blir jätteglad när ni skriver att ni tycker att det jag skriver är bra. Det hjälper verkligen mig också att vilja fortsätta skriva. Ska verkligen ta det seriöst nu och inte ge upp på en gång. Men det kommer ta tid, särskilt nu i är det svårt att komma igång och det blir bara ett par rader om dagen. Har bara varit hemma idag, pluggat matte och idrott (?) men mest segat och njutit av gårdagen och mina presenter förstås. Snart kommer mamma hem från träningen och då blir det middag. Puss!

Sjukt dålig bildkvalite inatt från min dator. Satt och prata i mitt kök i flera timmar med tjejerna igårnatt, supermys♥


2011-09-27 | 18:59:23 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback