Så mycket vi inte vet om varandra


Hej, kom hem för cirka en halvtimme sen. Var på Simons, mammas kompis barns tvåårskalas idag, mysigt! Sen mötte jag Julia, Ella och Rhys på ett event för de som går på thevice streetdance school. Sjukt kul, fick goodiebag värt 2000kr och träffade massa vi kände där. Sen följde jag med dom till tacobar och mcdonalds när dom åt. Jag åkte och mötte Saga i fridhemsplan, delade på X-stor sushi! Hur gott som helst! Sen satte vi oss på café fix och satt där säkert i två timmar och pratade om allt. Hade så mycket att prata om, jättemysigt. Nu ska jag sova, ha det bra! Puss♥


2011-10-01 | 23:10:24 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback