Självklarhet?

Okej, jag måste skriva av mig. Inte så kul för er heller när jag skriver massa små deppinlägg och ni inte har någon aning om vad det handlar om. Tycker det mesta är sjukt jobbigt just nu. Jag älskar mina vänner otroligt mycket, men är så trött på allt snack. Det här handlar inte om mina närmaste, men t.ex hur alla beter sig i skolan. Hur viktigt utseende och status ska vara. Allt är så ytligt så att jag mår illa! Jag blir så frustrerad att alla ska bry sig så himla mycket om vad andra tycker och inte våga vara sig själva. Om man känner en känsla får man känna den. Om man tycker ett plagg är snyggt får man tycka det. Det är du själv som känner och tycker, varför ska du bry dig om vad andra tycker om dig då? Alla ursäkter och jämförelser som pågår mellan kompisarna hela tiden. Jag orkar inte med det. Alla är inte självsäkra, men stå upp för er själva. Skit i dom andra. Alla lekar, alla skämt på andras bekostnad. Jag tycker inte det är kul. Väx upp allihopa och skit i var andra tycker! Det är vad ni tycker som spelar roll!

Saknad ♥


2011-11-15 | 22:04:56 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ida

Jag håller med dig, alla är så himla ytliga hela tiden! Du fattar vad jag menar med alla, alltså inte riktigt alla men ja du förstår. Det gör mig bara så ledsen att inte kunna få tycka som man själv gör ibland. Och att se människor förändras (till det sämre) när de hamnar i nya kretsar, det är synd!

2011-11-16 // 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback