Onsdag

Har haft en helt ok dag, var skitstressad efter skoan till konfirmationsträffen. Sprang runt som en galning i min lägenhet när jag kom hem och skyndade mig som fan för att hinna med 12an. Hann iallfall i tid och jag och sofie hann t.o.m roffa i oss mackor haha! När det var slut gick jag, Sofie, Moltas och Viktor på kvällsgudtjänst i kyrkan ovanför gröna huset. Mötte på Filip och Simon där också som satt med oss. Åkte med Sofie hem och vi var typ övertrötta eller något och skrattade åt allting hela vägen hem, normala brudar. Nej men det var mys. Nu har jag ätit choklad och indisk mat, niiice! Puss och Kram♥


2011-11-09 | 21:24:08 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback