Med mina brudar

Har haft en sjukt nice fredag. Först mötte jag Bianca och Saga och vi handlade lite saker till kvällen, energidrickor, chips och lite annat. Sedan mötte vi Josefine på vägen och åkte vi hem till mig, då åt middag och hade sjukt mysigt. Vi satt bara och pratade om allt möjligt i mitt kök i kanske två timmar. Sen drog vi ut, runt mig först och träffade lite olika folk sen åkte vi in till stan en stund. Var runt odenplan och rådmansgatan och bara gick runt och hade det trevligt. När vi kom hem hyrde vi Kronjuvelerna, sjukt bra film. Men alla somnade tidigt förutom jag, det var en jättesorglig och vacker film så jag satt och grät helt själv, haha. Men jag somnade väl runt halv fyra eller så. Nu håller jag och Bianca på att göra american pancakes. Josefine är i duschen nu och Saga sover fortfarande, snart får vi väcka henne! Puss & Kram♥


2011-11-12 | 11:59:13 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mamma

Oj, vad gott det ser ut!

2011-11-12 // 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback