Make the world dance






Tja, vad gör ni då? Jag sitter och pluggar lite. Har haft sjukt skön söndag. Vaknade halv elva och jag och Bianca gjorde frukost. Moltas vaknade inte först vi satte på jättehög grekisk musik haha. Jag åkte från Bianca efter tolv och mötte upp Julia i liljeholmen. Vi hämtade hennes väska och sen åkte vi hem till mig och åt lunch med min mamma vid bryggan. Mysigt :) Sen kom Saga och Josefin och vi låg och sola. Vi följde Julia en bit till tvärbanan, sen gick vi tillbaka till bryggan och låg där i solen i stort sett hela eftermiddagen! Jag åkte hem, duschade och så. Har bara tagit det lugnt och segat vid datorn. Men nu ska jag å och strecha lite tror jag ;) Kyssen♥


2011-05-22 | 20:54:57 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback