Hell yeah!




Skinnjacka - JC
Linne - Lindex
Shorts - avklippta jeans
Tights - H&M
Skor - converse
Örhängen - Glitter
Ringar - Glitter, Åhlens
Är asglad idag! Har haft bästa tisdagen på länge ;) Hehe, egentligen har det inte hänt något speciellt är bara så glad och går runt och ler hela tiden, hahah. Men det är väl härligt! Jag var med Moa hela dagen i skolan efterssom vi gick i samma grupp, vi hade asroligt. Efter skolan åkte jag, Julia, Ella och Rhys till skanstull för att köpa present till Moa. Hon fyller år imorgon :) Vi köpte bara något litet och ska ge henne något större på lördagen. Jag köpte även tre par örhängen, asfina! Sen gick vi och fikade. Jag åt en semla, fettisdagen! Yey! Nu är jag mätt.. Hejdå :D


2011-03-08 | 18:57:11 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback