Vilja bli


Shortsdress - BikBok
Skor - converse
Har gått osminkad nu i flera dagar och inte brytt mig alls hur jag ser ut. Ganska skönt men ibland kan det vara skönt att fixa till sig lite också så man inte glömmer bort sig själv. Har varit skittrött på mitt hår (behöver toppas) men trivs väldigt bra i lockigt, nu har jag typ sovit med 15 flätor i håret. Tycker det blir skitsnyggt, men jobbigt att göra varje dag :( Buhu behöver en förändring, piercing eller vad som helst! Vad tycker ni jag ska göra? Piercing, vart isåfall? Eller göra något med håret? Kom med förslag!


2011-06-26 | 13:18:55 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kajsa

Du skulle passa as bra i typ sandblont. Lite som Vahlnes.blogg.se fast ljusare ! Kram :)

2011-06-26 // 13:34:21
» melleii :)

du skulle ju kunna permanenta (stavinng ?:O) det! det gjorde jag en gång, & jag älska det! aldrig behöva göra något med håret, det bara va, SÅ FETT SKÖNT! fast , du har ju längre hår än mig & kanske inte alls samma "smak" som mig.. :) <3

2011-06-26 // 17:46:32
» melleii :)

sv:

jag kan självklart inte garantera att du blir nöjd, men jag blev det, jätte nöjd faktiskt :)

& personligen så slet det nästan inget , inget alls på mitt hår.. ;) <3

2011-06-26 // 18:52:44
» Linnea

Jag tycker att du är grymt fin som du är Tashis! Men om det är så att du verkligen vill göra en förändring så är ju alltid navelpiercing snyggt, men vågat förstås. Annars kan man ju alltid klippa någon annan frisyr eller liknande. Btw så var din shortsdress jättefin! :) <3

2011-06-26 // 23:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback