Nu börjar jag blogga igen!


Nu är jag äntligen hemma! Ska uppdatera varje dag nu :) Har jättemycket bilder att ladda upp också. Nu ska jag iallafall vara hemma en vecka, bara ta det lugnt, träffa kompisar, sola och bada. Julia kommer hem imorgon så ska träffa henne och så. Ska även försöka springa lite, måste komma i form haha.. verkligen! Har bara åkt bil på ute på landet och ätit massa godsaker hela tiden, inte bra.. Blir inget mer med det nu! Fick ju pengar när jag sommarjobba så ska väl shoppa lite någon dag! Behöver nya skor och jeans, kanske någon topp och en ring. Men nu ska jag duscha! Kyssen♥


2011-06-25 | 23:05:33 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mee:D

sööööt du äR! :)

2011-06-26 // 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback