Jag kan inte.


Jag är så jävla misslyckad. Inget på mig är bra. Jag kan ingenting, bara misslyckas. Alla är bara fejk Hatar den här fucking dan. Hatar fucking livet. Får se om vi ses igen, vill inte leva kvar i den här världen. Hejdå.


2011-06-08 | 23:21:51 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Bianca

Vilket mongo du är -.- Älskar dig Natasja!

2011-06-09 // 18:40:35
» Saga

Stöttande kommentar Bianca.. Men Natasja vad var det där om!? Ring mig om du är ledsen eller något i forsättningen,okej? Älskar dig,puss.

2011-06-09 // 20:08:23
» Bianca

Men saga jag menade inget illa med det jag skrev, och jag hoppas att natasja inte heller tror det. Såklart jag bryr mig men vad har du att vara ledsen över och om du har något så finns jag såklart för dig natasja. Jag hoppas att du vet att jag älskar dig otroligt mycket. Men det är en permanent lösning på ett tillfälligt problem och om du verkligen menar det du skrev är det väldigt dumt, allting går att lösa på något sätt. Så Natasja va inte ledsen jag finns här! <3

2011-06-10 // 14:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback