Hammarby sjöstad

Är i hammarby sjöstad hos Jennys kompis Ante. Vi har det jättetrevligt även om Jenny nästan listat ut överaskningsfesten.Vi har ätit supergod mat och efterrätt. Träffade Saga runt ett och vi tog oss in till stan. Hämtade min lagade väska, äntligen. Mötte Julia, Moa och Ella i t-centralen också, visste inte att dom var där. Så vi kramades och pratade massa. Saknat dom tjejerna! Sen åkte vi vidare till slussen och jag och Saga gick runt på Emmaus ett långt tag, saga fyndade riktigt bra. Jag köpte en liten ring till Jenny. Sen åkte vi till Fridhemsplan, letade present och sånt till Sagas mamma som fyller år imorgon :D När Saga hade åkt shoppade jag lite behövliga saker, hittade jättefina gummistövlar från H&M faktiskt, en plånbok från accesorize och en jättefin ring därifrån också, lite inpulsköp haha. Oj vad långt detta blev, vem orkar läsa? Haha. Nejmen hörs imorgon säger vi, puss♥
Har strosat runt i min fina långklänning idag! Perfekt till vädret :)

2011-07-15 | 22:19:39 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emil

Oj snygg bild :)

2011-07-18 // 09:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback