Dag 08 – Mina rädslor

Jag är faktiskt väldigt rädd för mörkret och det okända, jag är väldigt lättuppskrämd och kan bli skiträdd om det är sent på kvällen eller är mörkt och man sitter med sina kompisar och berättar spökhistorier. Jag har typ aldrig sätt på en skräckfilm för jag vet att jag bara skulle tänka på det hela tiden. Och grejen är att jag vet flera som har varit med om spökliknade saker.. fast jag vet iof inte om det är sant.

Jag är faktiskt inte rädd för något speciellt djur, eller förutom maneter och SJÖGRÄS! Fast det var värre förut, då kunde jag inte bada på sommaren om det låg lite sjögräs här och var även fast jag höll på och få solsting. Jag vägrade, haha.

Men min största rädsla av alla är nog att förlora alla jag älskar eller bli lämnad ensam. Att förlora mina bästa vänner. Jag skulle inte klara mig utan dom.

2011-01-14 | 22:02:09 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Alice

sjukt snygg bild! :)

2011-01-16 // 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback