Dag 03 – Min familj.

Min familj består av min underbara mamma Camilla och min katt Ester. Min mamma är ganska rolig och lite galen, haha. Men jag älskar henne, hon är bäst! Hon lagar väldigt god mat (är vegetarian som jag också) och jobbar som lärare i Rinkeby. Jag och mamma står väldigt nära varandra och jag kan prata om allt med henne. Min katt är svart och har gröna ögon. Hon gillar inte att sitta i knä, men visar kärlek på sitt sätt! ♥

Min pappa heter Björn. Han bor på Orust, en ö utanför Göteborg. Brukar åka ner dit på loven och träffa honom. Jag har även en halvsyster som heter Leia som är 11 år, alltså två år yngre än mig. Hon bor i Göteborg. Vi träffas inte så ofta men när vi träffas är vi verkligen som systrar :)

Aaaw, Älskar dig!

Jag och Leia♥

Orust Sommaren 2010


2011-01-06 | 14:56:32 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback