Where is the moment we needed the most

Jag har så mycket inspiration i kroppen, vet inte vad det ska bli av mig. Vill bara göra allt, nu. Vill uppleva, vara där, nära, i nuet. Leva. Och det gör jag ju också. Varje dag, varje timme. Ändå suktas jag efter mer och vill leva mer. Jag vill känna så mycket. Allt känns så långt ifrån, jag vill ha allt så nära. Jag har längtan i kroppen. Vet inte vad det är jag väntar på. Det är något gömt, kan inte sätta fingret på det. Men det är hopp, något som är värt att längta efter. Men jag vill ha det nu! Jag vill inte vänta. Om jag bara hade dig just nu, här, skulle jag göra allt det där jag vill göra. Jag skulle leva som jag aldrig gjort förr.


2011-12-30 | 20:17:38 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback