Torsdag 15 december

Slutade halv elva idag, sjukt nice! Gick bra på repet också. Efter det åkte jag, Julia, Ella, Moa, Lollo och Vilma hem till Rhys och åt lunch, jättemysigt. Sen åkte vi in till stan ett tag, köpte en julkapp och fikade på CoffeeHouse by George. Var tvungen att åka förbi årstadal, värsta omvägen för att möta mamma och få min nyckel som jag glömde imorse.. sjukt segt. Mötte Theo och var med honom i liljeholmen ett tag och han fick mig på bättre humör. Var skitsur för att mamma ska på julfest och kommer inte hemfört halv tio och ingen kunde vara med mig. Sen åkte han till sin träning och jag åkte hem. Nu löste allt sig och Saga kommer snart hit så ska vi ha julmys och baka lite knäck och så!♥

Nån gång i somras, skitmysigt i gamla stan med massa kåååmpisar!


2011-12-15 | 18:04:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback