Lucky you, lucky me to have you here

Har haft det supermysigt med underbara Eva! Möttes i Alvik och åkte hem till mig, satt och pratade om allt möjligt, drack te, läste texter vi skrivit för varandra och hade det så där underbart som bara vi kan. Sen lagade vi indisk mat, blev faktiskt jättegott. Satt och pratade länge i mitt kök, standard. Sen drog vi ut, mötte upp John, Viktor och Moltas. Sen träffade vi också Hanna, Josefin, Linnea och några andra. Vi var hemma hos mig en stund, sen när alla hade gått gick jag, Eva och Hanna på en promenad. Låg i en stor gunga på Hannas gård och småpratade och hade jättemysigt. Superkväll säger jag bara! Love you sweetie, Eva♥






2011-12-03 | 01:17:44 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback