Varför ska det vara så svårt


Jag blir så himla trött, jag vet inte om jag orkar stå upp längre
Och vem ska rädda mig när jag faller?
Vad har hänt? Varför ska det vara så svårt?
Jag vet att jag klarar det, men någonting står emot
Jag är så trött, jag kommer inte klara att krossa muren nu
Jag kommer att falla mot marken
Och du kommer inte vara där
Du gör det så svårt att våga men så lätt att falla
Men jag tänker inte ge upp för det har hänt förut
Och jag vet vad jag måste göra
Jag har lärt mig min läxa
Nu får du lära dig din


2010-09-14 | 16:50:22 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» frida<3

vad har hänt hjärtat? Du kan prata med mig om allt. Du vet det va?:p<3

2010-09-14 // 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback