Never said I was an Angel




Foto: Eva Modell: Natasja (jag)
Kan inte bestämma mig vilken av bilderna jag gillar mest, därför laddade jag upp båda. Vilken gillar ni mest? Jag vet att många tycker att jag och Eva ska ha en till photoshoot, haha! Och det hoppas jag verkligen att det ska bli också. Kanske den här veckan, eller vad tycker du Eva? På tisdag eller fredag? Kraam Tasha

2010-09-05 | 14:26:21 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

Åhh vad svårt, älskar båda bilderna! Den undre är skit cool med blomman men den övre har du så jäkla coolt ansiktsuttryck på så att jag dör! Haha! :D



Längtar ihjäl mig nu, VI SES PÅ TORSDAG! ;D

2010-09-06 // 08:08:26
» Daniella :))

JAAA! Photoshoot på TORSDAG! :)))

2010-09-06 // 14:32:22
» photos by rebecka

Supersnygga bilder! :D

2010-09-17 // 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback