Moshi

Min och Daniellas lilla kenversation på facebook:

Daniella: 
heej på deej moshi! :)) <3<3
Jag: hej på dej avango :):)
Daniella: vad gör du? :):)
Jag: har ätit majskorv :)) <3<3
Daniella: muums! säger du också majskorv? :)) <3<3 ;)
Jag: ah juste det heter majskolv.. ha-ha :P

lite senare...

Daniella: Har du bloggat ngt då? :))
Jag: Ska snart :)
Daniella: okej :)) Skriv massa inlägg, så har jag mycket roligt att läsa sen! :):) <3<3
Daniella:
kom igen, blogga på! briing it on!
Jag: 
JJAJAJAJJAAAAAAAAAAAAAAA adjopfjhosdhgsf0g
Daniella: 
(pep talk) yeaaaah
Jag: DAAAAAAAAAAAAAAmp
Daniella: koooom igeen, kööör hååårt! daaaaaamp! pep talk, yeaah
Jag: sfuisozgtaå
Daniella: deeet är braaa!! köööör pååå!! YEEEAAAH.
Jag: YEEEEEEEEeeaaa
Daniella: klar snart?
Jag: Näej :P
Daniella: :(

men här får du ditt inlägg och fler ska det bli, uppdateringen på bloggen har inte varit särkilt bra de senaste dagarna :s förlåt.. <3


2010-09-01 | 21:29:02 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback