Dont let me fall




Foto: Eva Eriksson Modell: Natasja (jag)
Här är två av bilderna från när jag och Eva fotade idag, temat var accesoarer och rock! Vi hade grymt mysigt och även om vi bara var tillsammans i lite mer än en timme hann vi med rätt mycket. Men det kändes som vi behövde prata lite mer. Efter Eva åkte jag till moderna dansen, det var verkligen superkul! Man lär sig något nytt och utvecklas varje gång!


2010-09-09 | 21:39:09 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

Åh, det var såå mysigt! Jag håller på att skicka bilderna nu, men det går väldigt segt, så det kan ta ett tag ;) Annars så får du dem imorn, har sovmorgon så jag kan fixa det då. :)



Håller med, kändes som att vi inte fick in så mycket prat som hade behövts, haha! Men vi hann med grymt mycket med tanke på att vi bara var med varandra typ en timme!



Måste bara tilläga att du är så jävla vacker Tasha, herregud, bilderna... ;)

2010-09-09 // 21:55:30
» EVA - FOTOBLOGG

Hellu tashis, du har fått en blogaward av mig! Kolla in min blogg! :) Kram!

2010-09-11 // 13:32:34
» PERFEKTIONIST

sv: Tack så mycket! :)

Fina bilder!

2010-09-12 // 17:50:06
» Tova

ladda upp ALLA!!!!!!!!!!!!!

2010-09-12 // 21:37:40
» Filippa

vart har du köpt ringen??? ( den blåa)

2010-10-23 // 16:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback