We were born for this


Min dag har varit rätt bra. Jag startade dagen med att sjunga solo för hela klassen, sjukt pinsamt men det gick väl bra. Men alla ska ju göra det, så det var skönt att få det gjort. Dessutom ska jag göra det typ fyra gånger till så det är bara att vänja sig.. Stod verkligen där och darrade när jag sjöng. Rätt höga krav för sjuan tycker jag ändå. Helt plötsligt ska man bara kunna låten utantill och kunna sjunga i mikrofon inför alla! Gud vad jag babblar på!!! Aja, efter skolan följde Daniella hem till mig, vi åt mellis och bytte lite kläder :) Kul att få lite omväxling. Kraam på er!

2010-10-18 | 20:20:39 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback