Tusen gånger starkare


Hej allihopa! Nu är jag hemma, Saga gick precis. Vi var ju och såg filmen tusen gånger starkare idag. Den var bra. Kändes väldigt kort och den var inte så verklighetstrogen tycker jag. Men jag och Sga hade iallfall en jättemysig dag. Vi kom till biosalongen typ en timme innan filmen skulle börja och sprang runt där, haha. Det var lite kul. Efter filmen åkte vi hem till mig och åt middag. Nu har vi typ myst lite framför datorn, tagigt lite foton med min webcam och så. Lägger upp sen ;) Kram Natasja <3
(bilden är tagen av Eva från en photoshoot i vintras)


2010-10-24 | 20:27:56 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

Åh! Kommer du ihåg den där dagen då vi fotade denna? Vi bakade kladdkaka och käkade pesto. Känns som igår!

2010-10-26 // 19:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback