Tasha hissar och dissar


Morötter- Morötter är fan gott, haha. Det är knaprigt och saftigt. En stor hiss för morötter :)
Chailatte- Verkar jag hungrig kanske haha?! Nä, men chailatte är faktiskt sjukt gott. Har inte druckigt det på aslänge. Chailatte äger, det ska vara mycket skum och socker!
Lov- Snart är det höstlov. Det är så himla skönt. Man behöver det verkligen vid den här tiden på året. Just nu lever jag för helger, sovmornar och lov. 
Shorts/Kjolar- Åhh, stor hiss! Shorts och kjolar kan man ha året om, det funkar lika bra att ha på vardagen som på fester. Höga shorts med stickade strumpbyxor och ett instoppat snyggt linne är höstens måste.
 
Ginaticot- Åhh, är så trött på ginatricot. Tänker aldrig mer gå in i den affären.  Bara namnet "ginatricot" stör mig. Jag vill köpa kläder på personliga affärer inte himla ginatricot. Fet diss iallafall.
Ögonfransar som ramlar av- Ja, vad mer ska man säga?! Ögonfransar ska sitta kvar och skydda ögonen inte ramla av!!!
Tunga dagar- Vissa dagar vill man bara sova och ta det lungt. Då pallar man inte skolan. Diss för tunga dagar med dåligt väder när man bara får ont i huvudet.


2010-10-25 | 21:05:51 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

HÅLLER MED TILL 100%! Löööve till morötter, chailatte & lov! Haha, men Tasha då, du har väl massa kläder från gina? ;D Men jag håller med, jag spyr nästan på namnet! Alltså alla går i samma kläder, så sjukt opersonligt! :O

2010-10-26 // 15:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback