Million pieces




Haha, lite egopics på mig.. Mår inte så bra idag heller, vaknade halv tolv och nu sitter jag i myskläder och slappar. Blir väl en slappdag idag, kan vara rätt skönt ibland. Det är verkligen tur att vi har studiedagar imorgon och på tisdag, behöver verkligen dom till att vila upp mig. Åkte ju till stan igår. Var kanske inte så jättebra, men hade inte lust att stanna hemma helt själv. Jag är typ skitsnorig nu och alldeles tung i huvudet men det känns som det släpper lite ändå. Ja, vad har jag mer att skriva? Ehm.. jag letade lite i min dagispärm, hittade jättemånga fina nostalgi bilder. Kanske lägger upp sen ;) Kraam Tasha <3

2010-10-03 | 13:48:13 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

Åh tasha, du är så snyyyyyygg! ;D

2010-10-03 // 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback