Jag fick låna en ängel


Jag fick mer än vad jag någonsin kunnat föreställa mig
Men du blev som en ängel för mig
Och redan då visste jag
Och du visste med
Änglar stannar alltid kvar
Dom lämnar inte
Jag ska vara likadan
Jag ska vara ärlig
Ingen idé att dölja
Jag ska alltid finnas där
För jag vet hur det är
Jag kanske inte förstår
Men jag lovar att jag ska lyssna

Till Daniella Sjöberg, min ängel


2010-10-03 | 17:54:35 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Hej, älskar din blogg. Hur får du så fin design, vart har du fått tag på bakgrundsfärgen och hur får du den att vara still och inte rulla ner med texten? Vore tacksam för svar:P

2010-10-03 // 18:06:47
» Daniella :))

Älskar dig mest Tasha! <3

2010-10-03 // 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback