Jag älskar er


Hej allihopa! Det var skitmysigt igår. Bianca och Saga kom förbi precis när jag och Eva skulle ta en promenad till bryggan, så dem följde med. Vi var ute till typ kl elva och pratade om precis allting. Så himla mysigt. Sen följde dem hem till mig och vi satt i min säng och typ grät och skrattade. Livet är så himla konstigt och så himla orättvist ibland. Dem här tjejerna är fantastiska och jag älskar dem. Ni är så jävla starka Saga och Bianca. Jag skulle inte kunna leva utan er, ni är mitt allt. Ni ska veta att jag alltid finns där. Ni ska veta att ni kan ringa mig när ni vill och jag kommer på en gång. För ni betyder allt. Jag lovar, jag säger inte bara det. Ni har alltid funnits där. Vi har gått igenom allt tillsammans. Inget kan skilja oss åt. Jag älskar er <3


2010-11-13 | 11:14:25 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

<3 <3 <3

2010-11-15 // 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback