Det kommer aldrig bli samma sak igen


Alla ord. Det gör så ont. Jag är så ledsen, det känns som allting faller. Jag betyder inte något för någon längre. För det finns någon som betyder mer. Orden är inristade i mitt hjärta nu. Jag kommer alltid komma ihåg. Det kommer aldrig bli samma sak igen. Försökte vara mogen och förstå, men jag kan inte. För jag känner mig så sviken. Jag har tur, jag har andra vänner. Men du betydde mycket för mig. <3 

2010-11-18 | 15:26:48 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lollo ♥

Men du betyder något för mig Natasja ♥

2010-11-18 // 18:09:27
» Vilma

Natasja, du är en underbar tjej och du kommer alltid att betyda för mig <3

2010-11-18 // 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback