The summer is here


Yey, its right! The summer is here! Åter igen en underbar solig dag. Min dag har varit bra, vi hade våra musikal-lag hela dagen vilket var väldigt mysigt! Så här såg min dag ut:

6.20- Ringde alarmet, snozade dock i en halvtimme så det blev lite stressigt..
8.30- Bild, vi gjorde några saker till vår musikal lejonkungen! Inte superkul lektion, menmen
9.50- Svenska, vi fick skriva vad vi ville, jag skrev en poetisk text om kärlek. Kanske lägger upp den senare.
10.35- Lååång lunchrast, brandalarmet gick och alla fick springa ut. Tydligen var det bara rök någonstans. Resten av rasten ägnade jag åt att sitta i solen med Beata och prata och dansa!
12.10- Rep inför lejonkungen i två timmar.
14.00- Matte, Algebra som jag inte gillar så där jättemycket
14.50- Slut!!! Jag, Beata, Nathalie och Hannah stannade kvar i skolan i en danssal och hade kul.
15.30- Jag åkte hem till Beata första gången, Mysigt. Vi pratade om typ killar och dansade lite utomhus. Det var en tant som apploderade och sa att vi var jätteduktiga. Vi pratade lite med henne. Hon var gullig!!!
17.45- Åkte jag hem, städade mitt rum, åt hemmagjord indisk mat och nu sitter jag här efter en mumsig chailatte!!!

Vad mycket man kan hinna på en dag, haha!

2010-05-19 | 20:55:14 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback