Känner mig som en av er nu


Tro det eller ej men jag har jeans. Jag har mörkblåa riktiga jeans och jag har på mig dem just nu! Och jag lovar det är inte jeansleggings eller något sånt. Jeans rakt igenom. Nu är jag en av systrarna. Kan inte fatta det! Kan ni?


2010-05-24 | 08:36:48 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

Sv; Tack så mycket tasha! :D Jag fick en massa fint, bla något du kommer gilla... ;) (ur fotosynpunkt) jag fick ett nytt objektiv (perfa för porträttfotografering!) och en blixt samt ett stativ. För några dagar sedan fick jag min refläxskärm så nu är jag fullt utrustad! :D Det gör verkligen stooor skillnad med refläxskärm! Ser fram emot å fota dig som bara den!



Haha, har du gått å skaffat jeans? Men visst ÄR det mycket snyggare tasha?! I'm proud!



kraaam!

2010-05-24 // 16:40:29
» Annsi ;)

Jag har INGA jeans!

Inte jeansjacka heller, för den är "jeanstightsjacka"

xD jag har bara ett par avklippta jeans som blev kortbyxor, inga andra :)

2010-05-24 // 17:42:17
» Elvira

GRATTIS TASHA!!! <3333



Hahaa, jag (som oxå NÖRDAR Sytrar i Jeans) har faktiskt ett par jeans!! :D <333 Dom är typ samma färg som SIJ jeansen och allting men jag har aldrig på mig dom... Men det ska det bli ändring på! I höst... :P Orkar inte ha på mig nu, det är ju så varmt... <333 G r a t t i s

2010-05-24 // 21:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback