Guess what


Jag har åkt fritt fall! Första gången, haha mobba mig inte. Jag har åkt insane, extreme, jetline.. Jag har haft så kul med bästaste Frida. Vi var på grönan i lördags för jag sov hos henne på valborg. På bilden ser ni mig längst till vänster som försöker se cool ut men misslyckas totalt efterssom jag är så rädd, haha. Brevid mig sitter Frida!!! Och brevid oss några typ random killar som är rädda för dom tittar ner, haha... Det var så himla roligt. Ni som inte har åkt fritt fall MÅSTE göra det. Man blir helt adrenalinig eftråt, jag trodde att jag skulle dö! Dessutom är utsikiten värd att se ;)

Roligast är extreme tycker jag, den är utmanande och det känns som man flyger.
Coolast är insane, så himla bra! Finns ingen som är likadan!!!
Läskigast måste jag nog säga är jetline... Fast det kanske beror på att jag var beredd på att den inte alls skulle vara läskig. Så jag blev chockad. Den gick snabbare än vad jag trodde!
Måste-åket är Fritt Fall, ofc!

Vilken tycker ni är roligast/coolast/läskigast/måste-åket... osv?

Ha det gött! Ät inget sött!


2010-05-02 | 21:06:37 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Brenda :)

Typ samma, fin blogg försten :)

2010-05-03 // 22:22:28
» Annsi Pannsi!

Roligast:Vikinga gungan (som fanns där dem byggde insane förut)

Läskigast:Insane

Coolast:Frittfall

Måste åket:Extreme!!

2010-05-07 // 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback