In your dreams


Jag har väldigt svårt att sova när någon ligger nära mig...
Asså jag har faktiskt väldigt mycket sömnproblem. Om jag sover över hos någon kompis måste jag ha med mig öronproppar och även om jag har det ligger jag vaken minst en halvtimme innan jag somnar. Jag stör mig på varenda litet ljud.  Varenda andetag, snarkning eller tvättmaskin. Dom ända jag kan sova nära utan att störa mig på är mamma, Saga och Hanna och det är för att jag har kännt dom hela livet så dom är jag liksomm vana med...

Jag har varit "kär" i Ola Salo...
Okej det här är så himla pinsamt, men iallafall. När jag var mindre så var jag värsta fanet av The Ark och jag är det fortfarande, men jag var typ kär i Ola Salo. Jag hade en affish på The Ark på min dörrmed massa hjärtan runt Ola Salo..

Jag äter minst 6 mål per dag...
Frukost hemma, mellanmål i skolan, lunch i skolan, mellanmål i skolan, mellanmål på vägen hem, mellanmål hemma, middag hemma och kvällsmål eller efterrätt hemma...
Som ni ser äter jag rätt många mål per dag, men det betyder inte att jag äter så mycket. Faktum är att  det är så här det rekommeneras att äta för att vara hälsosam. Ofta men lite. Men jag har det liksom i mig. Jag är liksom hälsosam av mig själv!!!

Jag har skrivit asmånga låtar...
Dem flesta är rätt dåliga efterssom jag skrev dom när jag var 8-10 år. I början skrev jag på gitarr och texterna handlade om en kompis som hade flyttat. Urdåliga texter som jag verkligen skäms över. Sen skrev jag om en kille som hade sårat mig. Konstiga texter som jag också spelade på gitarr. I somras skrev jag några låtar osm handlade om mina kompisar som jag saknade. Dom var faktiskt helt okej. Men nu har jag börjat om på nytt!!! Texterna handlar om längtan och vänskap och jag kan använda mig av mycket mer ackord efterssom jag spelar på piano. än så länge låter det superbra!

Jag har hundra bästa kompisar...
Hanna, Saga, Embla, Frida, Eva, Erika, Elvira, Olivia, Astrid, Amanda, Rebecca, Erika, Julia och förstås alla som jag har tappat kontakten med men som jag fortfarande räknar som bästisar; Jossan, Bianca, Clara, Linnea och Sofia!!! Jag älskar er alla de vet ni. Jag har förstås dom som jag är med mer just nu. Men jagcker att alla räknas! Hundra kramar till mina hundra bästa vänner!


2010-03-23 | 17:17:05 | | 10 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Erika

va gulligt att du skrev mej <3 älskar dej <3

2010-03-23 // 17:32:15
» frida<3

Jag e din bästaste vän!<3 För jag har sett din lista!<3:)

2010-03-23 // 17:43:38
» mamma

Dina sånger du gjorde när du var liten, var jättefina! De du gör nu med, även om jag blir lite trött ibland på att höra dem hela tiden : ) Kram

2010-03-23 // 17:55:54
» saga

Visste alla redan :P <3

2010-03-23 // 18:06:49
» astrid<3

naaaaw... älskar dig Natasja, 4-ever!<3

2010-03-23 // 18:46:58
» olivia

Ååå, söta Tasha!!

<3 <3 <3

2010-03-23 // 19:54:23
» EVA - FOTOBLOGG

N ostalgisk, om jag känner dig rätt så älskar du att se gamla filmer och foton!

A lldeles underbar! Inga pengar i världen kan ersätta dig

T rixig och fixig. Du har så roliga listor hemma, en riktig listfia är vad du är!

A s bra på att sjunga, YOU REALLY IS!

S jälvsäker. På ett bra sätt alltså. Du är säker i vad du gör osv, vilket visar resultat!

J ätte, super duper påhittig! Alla som känner dig vet vad jag menar...

A lldeles helt perfekt! Den finaste Tasha i världen!



Älskar dig kompis. Glöm aldrig det ♥

2010-03-25 // 15:37:42
» Elvira

Nämen gud så snäll du är att du nämnde mig! <333

Älskarej! :) <33 (hahaa jag vet att jag är sist att se detta inlägg hihii!!! :P)

2010-03-25 // 16:44:28
» Bianca

Tasha din gullunge jag saknar dej as mycket <333

kommer du i håg alla våra låtar ;) puss puss och super många kramar <333 älskar dej

2010-03-31 // 23:29:18
» sofia

deet e vääldigt synd att vi inte har träffats på läänge men älskar dej ändå

2010-04-06 // 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback