Somebody?


Foto: Eva

Du, Jag önskar att du var här nu
Jag önskar att du höll om mig
Jag önskar att den enda som var viktig för dig
var jag
Att du valde mig före dom andra

Men det är inte så
Du tittar på mig ibland
Pratar och sms:ar
Men du väljer fortfarande dom före mig

Och det drar i mitt hjärta

 Jag kan fortfarande känna dina varma kramar
Jag minns stunder med dig som jag aldrig kommer att glömma
Men det kommer du
Du har redan gjort det
Spillt ut våra minnen och förnekat dom

Erkänn du har glömt mig 


2010-03-25 | 09:45:32 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

Fint tasha, :)

2010-03-25 // 15:25:56
» EVA - FOTOBLOGG

ÅH, ÅH, ÅH! Tashis... Vad ska jag säga? LOVE YOU tror jag räcker. Nej, jag driver. Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig.

2010-03-25 // 17:52:59
» T I N A

fin blogg ;D

2010-03-26 // 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback