It is only one star




Idag blev det en riktigt shopping lyckad dag. Jag köpte dessa ursnygga one-star skor converse som jag verkligen gillar. Jag gillar att det är one-star istället för all-star. Det är lite mer personligt. Jag köpte också lila jeanstights från H&M, ursnygga tycker jag. Jag köpte även nytt puder och två bh. En vit och en blå. En likadan som Frida!!!! Jag är imponerad på mi själv att allting gick så fort. Det var den bästa shoppingdagen jag haft! Jag blev varken trött eller irriterad! Haha!

Nu på kvällen har Saga och Embla varit här och vi har haft det urmysigt och flummigt!!! Vad har ni gjort denna underbara vintertisdag?

2010-03-02 | 20:50:02 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elvira

Jättesnygga kläder Tasha!! :) <3

Om du undrar: Jag har varit och sett Avatar i 3D och badat denna underbara vintertisdag!

Kram!

2010-03-03 // 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback