Le och världen ler mot dig


Foto: Eva, Modell: Jag
Hej Hopp! Vart ska jag börja?! Jag är så jävla lycklig! Jag är sååå.. jag vet inte! Jag är också ledsen. Men jag lever. Jag har ett liv! Ett jävligt bra liv. När jag ler, ler världen mot mig!!!

Idag var jag på dansen. Vi jobbade med koregrafi med studenterna från danshögskolan. Det är roligt men ibland lite för lätt. Men jag kan ändå känna det i fötterna!!! Jag hade iallafall riktigt mysigt med mina danskompisar. Innan jag gick på dansen var jag och Frida i stan och tittade på saker vi ville ha. Jag hittade en riktigt snygg tröja, ett asnyggt skärp och massor av fina väskor. Kanske köper det någon gång i livet...

Jag har lärt mig leva dagen som den kommer och det är jag glad över!

2010-03-30 | 20:31:19 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» JULIAS FOTOBLOGG

Hejsan! :)

Skulle inte du kunna rösta på min bikini här : http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=LACOAYnnunVQES1QGVUOoo90#bikiniGallery

5 stjärnor och jag blir jätteglad! :D

Kram på dig!

2010-03-31 // 17:16:09
» simone

hallå sötaste! Blivit lurad av någon idag? ;) Eller du kanske har planerat ett skämt för någon annan :D

2010-04-01 // 10:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback