Jag är starkare än du


Foto: Frida Mattson
Idag hade vi dans och sång på eftermiddagen. Det var roligt och vi fick verkligen arbeta på riktigt så att man blev svettig. Jag har saknat det lite, efterssom vi bara håller på med lejonkungen kan det bli lite tjatigt och mest bara imformation om alla ombyten och allt som händer på och bakom scen. Men idag var det både mycket dans och information. Jag har också fått reda på att jag och Beata som är zebror och två lejon kommer dansa ett "danssolo" på en låt. Väldigt roligt! På sången jobbade vi med lejonkungslåtar och teknik och stöd. Vi gjorde en rolig sånglek i slutet.

Idag bjuder jag på denna underbara låt som man inte kan låta bli att sjunga med. Jag älskar refrängen och texten. Vi har lunchkonserter i skolan just nu. Varje lunchrast sjunger sjuorna solon för hela skolan. Alla sjunger asbra och en av dem sjung den här låten.


Du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu...

Puss Tasha


2010-03-19 | 21:37:42 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» H a i d i ~

SV: åh tack så jättemycket ^^

2010-03-19 // 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback