Dagen med ett stort S

Skolavslutning! Nu är jag sommarlov, jag kan sova hur länge jag vill. Äta massa gott. Sola och bada! Är inte det härligt!? Wohoo! Jag är ingen sexa längre. Just nu är jag ingenting, men till hösten blir jag en sjua. Högstadiet väntar.. Det var sorgligt att säga hej då till alla vänner, men på ett bra sätt. De flesta ser jag ju till hösten (kmr ni som slutar så mkt)men efterssom jag kmr va borta stor del av sommaren kmr jag inte hinna träffa så många! ;)

Nu till det jag skulle komma till; Förlåt, förlåt för dålig bloggning, men jag har en anledning! Förut, var det ju lejonkungen som jag höll på med, jag hade riktigt långa och tunga dagar, men det var ju länge sen nu (aaa sorligt) så ni undrar säkert vrf jag inte bloggar nu! Jo, jag kan inte ladda upp bilder. Ibland går det, ibland inte. Jag kämpar varje dag för att skriva inlägg men det går inte att ladda upp alla mina fina bilder. Särskilt dom från min och Evas photoshoot! Det irriterar mig. Jag tkr inte om bildlösa inlägg men jag fick tvinga på mig ett idag ändå! ...Som blev väldigt långt. Oj, hejdå!!!

Tasha
Nu och föralltid


2010-06-15 | 14:15:13 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elvira

Kommer sakna dig jättemycket, tvärbanekompiiis! <33

Hoppas du får den bästa sommaren någonsin, sötnöt ;)

Puss och kram

2010-06-15 // 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback