Smultronstrå


(bilden är fotad av mig och får ej kopieras utan tillåtelse)
Hur är det med er? Det var längesen jag blogggade nu! Shit, va mkt jag har hunnit med den här sommaren. Jag har inte hunnit pausa någonting. Förutom nu då. Och då är det så smart så jag går och får halsfluss. Har legat hemma och mått dåligt i fyra dagar. Men medicinen börjar verka nu så vi ska faktiskt försöka åka in till stan idag! Frida har ju fyllt år och jag kunde inte komma på hennes fest :( Så jag ska väl hitta någonting fint till henne <3

Vad ska ni göra idag? Puss Tashis <3   

2010-07-28 | 11:29:57 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» siri

gott!

snygg byxtjol

kram siri

2010-07-29 // 23:30:36
» siri

gott!



kram siri

2010-07-29 // 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback