Me singing


Ett kort klipp från simons dop idag hittar ni här. (tills jag får videofy får jag länka) Jag var väldigt pirrig och nervös innan men ändå kom många efterråt och sa att jag var jättebra på sjunga och att jag hade talang, osv. Jag blev väldigt glad. Det var tur att det var mikrofon för då behövde jag inte ta i lika mycket och jag kunde vara mer avslappnad. Dessutom känns det mer proffsigt då! Haha! Ärligt talat så har jag varit rätt osäker på min röst och ibland rädd för att sjunga, men idag kändes det som jag gjorde revansch på mig själv. Det var skönt!

Puss Tasha

2010-01-16 | 22:13:18 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» f'

Frågestund hos www.fridabergstroms.blogg.se ;)



Ställ din fråga jag svarar

Så snälla skriv en fråga snälla :)

:* puss frida

2010-01-17 // 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback