kattungebilderfrånilördags








Visst är dom gulligast i världen?! Puss på dom!

Ni ska bara veta hur rastlös jag är. Jag måste få dansa. Jag fattar inte ens hur jag klarar att ligga här i min säng och blogga. Men jag antar att det är på tiden. Fast jag har ju min choklad. När man har en choklad då blir ALLT lättare.

Morgondagens planer är idrott, långrast och dans efter skolan! Seg dag. Seg deg mega seg dag. Haha! Jag är väldigt flummig skulle behöva prata av mig.... Mammis vilar och hon tycker bara att jag är pratig vilket jag är... Kanske jag skulle testa att göra ett videoinlägg. Jag har ju videofy nu!

Kmr strax!

2010-02-01 | 20:52:08 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lia ★ Keep it real

aaaww, sjuuuuukt söta =) Shit!

2010-02-02 // 10:39:42
» Elvira <3

Herre gud så söta kattunger!!! Det var det gulligast jag har sett på LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE!!! herre min skapare vad sööööta!! <3 <3 Btw: Din blogg är bäst!

2010-02-02 // 14:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback