Here I go

imgimg
Idag blir det balettshopping på dancegymshop. Jag ska äntligen få köpa vita balettskor och en svart body! (Troligtvis) 

Jag var sjuk i torsdags och fredags. Extrem huvudverk och snorig. Väldigt konstig sjuka för nu är det nästan över.... Iallafall i torsdags så var jag på skrivarkurs, träffade min bästa Evis och drack massa varm choklad! Mysigt var det och jag tror att jag börjar komma igång med mitt skrivande igen. Jag har inte skrivit på min bok på över tre veckor men det ska de bli ändring på! Ha!

Puss.

2010-02-06 | 09:33:16 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Eva

Ja, visst hade vi det mysigt? Vad roligt att du kommit igång med skrivandet igen, jag kände också att jag fick en liten puff i torsdags. Miss u <3

2010-02-06 // 12:23:32
» Z A N D R A :)

sv: okej :)

jag spelar innebandy!

2010-02-06 // 15:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback