Go natt

God natt! Tog typ hundra år att ladda upp en video, dessutom var den inte bra... Får göra det en annan gång. Ses imorgon! Puss, puss!

2010-02-01 | 21:41:05 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Eva

Åh saknar dig med gumman! Vi måste ses, men denna vecka ser ganska fullspäckad ut... :( Något desto roligare! Jag har intsalerat ett nytt fotoprogram! Ett mycket bra sådant! Jag fick det till kameran, jätte bra verkligen! Jag har tyvärr raderat alla bilder med dig, tog ju en massa bilder i holland. Men jag skulle ju kanske kunna ta med laptopen... ? Jag skulle kankse kunna sova över hos dig någon dag, så har vi en massa tid. Massor av kramar <3

2010-02-02 // 19:40:13
» Eva

Jag ska kolla mde mamma! Jag vet inte så här på rak ar, men jag berätar imorn på kursen. Torsdag tror jag passar bäst. Åh jag ser ju dig i morgon kom jag på nu! Gud vad härligt! Kram <3

2010-02-03 // 22:18:53
» Eva

Det går tyvärr inte med mamma... Pappa kommer vara bortrest, så jag måste hjälpa till at lämna honom på morgonen och hjälpa till med maten och träningen. :(

2010-02-04 // 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback