Frida forever


Frida, min eeelsskling! Frida är så gullig, det bara måste ni veta. Hon gav mig en skitfin turkos jacka bara så där. En som hon inte använde längre. Jag ska lägga upp bilder på den imorgon! Skitfin. Men det är inte bara det. Hon är stöttande, rolig, söt och är den mest underbara vän man kan ha. (förutom alla andra mina bästisar, haha) Men Frida är verkligen en speciell vän och som jag aldrig skulle klara mig utan. Jag älskar dig Frida.

Bie the way... Idag hade jag kort dag i skolan, slutade 13.30 eftersom vi inte hade dans. Jag gick hem till Frida och vi hade myyysigt och låg och pratade om killar i hennes soffa!

Nu ska jag ta hand om min mamma som är sjuk! Hihi! Kram Tasha

2010-02-25 | 17:52:57 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» frida<3

haha, älskar dig mest bästis!detsamma...har så jävla kul med dig!<3333du och jag Alfred(natasja) du och jag!<333:)haha

2010-02-25 // 21:00:30
» Elin<33

Vad sööt har frida någon blogg?

2010-03-05 // 13:13:56
» Frida

Jag fattar inte vad som hände med oss. Blev inte vi sams? Natasja, jag har en fråga... Vem fan har samma personligeheter ? Du och Daniella, jag och Daniella? Nej, fan vad tråkigt det skulle vara om alla hade det. Jag vet att du inte kommer svara för, jag vet inte. Du kanske har skuldkänslor, vad vet jag. Det jag vet är att, du var ALDRIG min vän, du var mer än så. Du var min syster! Vet du hur mkt jag har gråtit sens du lämnade mig. Då förstog jag att du verkligen har förändrats. Du är inte den som jag känner natasja. Visst alla förändras men du. Du är inte du. Jag brukar sitta (som nu) Och titta tillbaks på våra modellbilder och roliga övernattningar. Det var dig jag kunde prata med allt om ! Jag vet inte ens om jag vågar skriva det här för jag sitter och gråter nu och dör av nostalgi... Jag vill inte vara din vän längre. Om du nu skulle säga förlåt Natasja så skulle jag säga "Nej, du har gjort ditt val" Jag vill inte vara din vän. Fan också Natasja. Nästa gång jag tittar tillbaka på det här inlägget kommer det nog vara borta. DU VET INTE HUR DET KÄNNS ATT FÖRLORA EN SYSTER.

2010-11-07 // 22:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback