F R I E N D S H I P

 
Foto:
Eva Eriksson
Tack alla mina vänner! Jag älskar er för att ni finns, för att ni är den ni är, för att ni stöttat mig. Vare sig vi är vänner nu eller förut. Vare sig vi har tappat kontakten eller bara var vänner för ett kort tag. Jag vet att ni har gjort saker som har förändrat mitt liv. Jag vet att om ni inte hade funnits hade inget blivit som det skulle. Jag hade inte varit samma person. Därför tackar jag er. För att ni har stått vid min sida. För att ni är den ni är. För att ni har gjort mig till den jag är.

Eva- Du vet själv hur mycket du har gjort åt mig. Hur mycket du har stöttat mig och verkligen alltid stått vid min sida. Du är en riktig vän! Vi kan prata om allt och är så himla lika på många sätt.
Linnea- Du är en sann vän. Vi har alltid skrattat tillsammans och jag trivs väldigt bra att vara med dig.
Sofia- Du är en underbar person och älskar dig för att du är den du är. Jag har alltid haft kul med dig och kunna lita på dig!!!
Hanna- Vi har verkligen varit vänner länge och det har byggt upp ett starkt förtroende. Du är alltid den som står på min sida. Vår vänskap kommer vara den längsta av alla. Haha, det är lite svårt att vara seriös med dig. Korv!
Saga- Vi har också varit vänner länge. Du är som en syster för mig. Om det är något som ororar mig går jag till dig. Vi kan lita på varann till tusen!!!
Bianca- När vi var vänner som mest var du den bästa. Vi kunde verkligen prata om allting. Jag minns när jag sov hos dig och vi pratade hemlisar. Vi hade nästan för mycket hemlisar. (vissa blev ju arga på oss) Men jag glömmer dig aldrig och jag minns dig som en trogen vän!!!
Frida- Du och jag, Frida. Du och jag. Du och jag förevigt. När vi blev kompisar förstod jag inte hur jag hade klarat mig utan dig så länge. Tänk att vi bara har varit kompisar i ett halvår. Jag är stolt över att kalla dig bästa vän! Du och jag, Frida.
Majken- Du tog emot mig på kutlturama. Jag hade aldrig klarat det utan dig. Du är en bra vän. Du kan jag alltid prata med om det är något som oroar mig. Du har alltid stått vid min sida. Tasha+Majken=Bästa vänner
Josefin- Du och jag hade alltid så kul ihop. När vi var kompisar hade jag verkligen kul. Det känns sorglig att säga "när vi var" Jag hoppas att vi träffas lite oftare i framtiden. Jag kände mig alltid trygg med dig och trivdes så bra!!!

Jag vill också tacka Clara, Embla, Julia, Elvira, Olivia, Amanda, Erika, Emilia och Katta


2010-02-20 | 11:50:22 | | 9 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EVA - FOTOBLOGG

Åh tack så mycket min allra finaste tasha! Min solstråle du vet! :) Bilden blev jätte fin till! :D

2010-02-20 // 15:01:14
» Elvira <3

Nämen vad snällt att du tog med mig!

Tack så mycket! <3 Du är en jättebra vän du med! Och sjukt rolig! :D

2010-02-20 // 16:29:32
» F A N C Y

Svar. HAha tack! Det tycker jag med! Använder i princip bara MakeUpStore men mascara från Loreal =)



Allt bra med dig?

2010-02-20 // 19:29:14
» F A N C Y

Svar. Tack =) Jag köpte den på Åhléns för 699:- men de finns på Radical Sports också!

2010-02-20 // 21:44:46
» olivia

TACK!!

Du är så söt och rolig alltid! Jag är glad att ha dej som vänn <3 <3

2010-02-20 // 22:04:58
» Frida<3

haha, älskarej mest bästis!!!!<3 du och jag för alltid:)

2010-02-21 // 13:27:00
» Saga

Du känns som en syster för mejj med,kmr alltid älska dej o ingen annan en du kan ta dej ifrån mej <33

2010-02-25 // 13:35:11
» Erika <3

Tack asså du e bara för gullig <3

2010-03-02 // 14:36:47
» Bianca

Tasha jag saknar dej jätte mycket !!! Jag kommer alltid älska dej <333

2010-03-31 // 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback