Döden av mig

Du darrar
darrar av skräck
Du skriker av ensamhet, tomhet
Ingen hör dig
Du darrar
Du försöker blunda
blunda över det du ser
Det som får dig att darra
av skräck
av kyla
av mig
Jag som ligger där
Som inte darrar
Som slutar skrika
Slutar andas
Blundar
Är död

Vad tycks? Sorglig? Vacker? Själv tycker jag den är hemsk.


2010-02-26 | 15:31:21 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fanny

Gud, har du skrivit den! Den var ap-bra, men så sorglig, men såååå bra! ! ! :D Varför måste du vara så himla bra på allt? Saknar dig :) <3 Kramis

2010-02-27 // 21:53:51
» fcfans♥

Jag lägger upp dikter på min blogg som andra skickar till mig. Om du vill så kan du skicka en dikt till min mejl så lägger jag upp den med en länkning till din blogg sen:) ha en bra dag

2010-02-28 // 13:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback